CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27, 2010

[WJIB BCA] 9 perkara bukti lelaki itu rumit ! x kira la sapa2 pun yer?

Assalamualaikum semua:D

sbelum anda2 mmbaca,especially para lelaki budiman d luar sna,mke sure bca lam keadaan tnteram n aman dmai..hik3..dngar jer prkataan rumit tu,mla la nk rse2 bngang ney kn?xper2 aku pham..ala,bca jer la dlu kn..lau x btol wtpa nk mara kn..ish3..mmbebel lak aku..

lelaki;ADAKAH ANDA RUMIT?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.
Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.
-hurm,ni yg aku x pham laki ni..lyn baik2 pun susah,klau layan ksar2 lagi la ssah kan..hbis tuh nk layan cmna lagi?hee..tapi kan pada pandangan aku la,better dianggap sombong kot?haha,yer ker..hbis tu cuba klau sribu laki kita lyan m0lek2..mknanya seribu kali cinta ker?(eh2,nie tjuk drama kan?)uhh,whatever..korang mmg rumit la..!ooppss..

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.
Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.
-erk?tersentap kejap!eh2,suka suki aku la nk berpakaian cmna skalipun..haa,nie yang nk emo sket neih..pnat2 bli bjuk chumil2 takkan nk wat pekasam lam almari jer kot..ini tak adil!hbis tu,klau kaum2 lelaki melaram boleh pulak yer?tpi kan x dinafikan jgk,mmg ada sstengah perempuan brpakaian cntik ntok tatapan sang terung teruna..so,brgantung kpada niat msing2 la ntok apa korang melaram tuh..pada aku,dngan berpakaian cntik dan kmas,adlh slah stu cra untuk tmpak lbih brkeyakinan la..
tiada niat yang tersirat ouke!

 

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.
-jangan pndang ku sbelah mata,hanya kerna aku wanita......blablabla..hamik ko..lgu ney dtujukan khas ntok llki2 di luar sna yea..amboi2 nk berdebat ssh,kalau diam dri dpijak2 plak ey..sumtym tu,korang kna paham,prempuan ney mmg tlah dkurniakan skap smula jdi,iaitu suka berceloteh..nk buat mcm mna kn..dngar jer la,bkn kna byar stu sen pun..free jer..yg modalnye air liur si gadis i2..huhu..mmg aku akui,yg aku ney pun ska brdebat skit2..lbih kurang cm snaman mlut gak la ni..sbb klau aku brdiam dri jer,rsa cm bngang pown ada gak..tp diam2 pun x brmakna x berIQ tnggi..kang skali dia bkk mlut,trngnga plak si lelaki..mau trdiam lak kot!ingt prempuan diam2 brmakna dia rela dpijak2 ker?oh,no no no!


4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.
-yg nie aku nk ulas pnjang2 sket..sma ada suka atau tidak,sla lah bca dngan hti yang terbuka dan tertutup..klau korang prasan la kn,majoritinya yang slalu brada di kdudukan teratas lam klas msti prempuan kan..bkn aku nk pji lbih2,tpi itu la knyataan..so,aku redha jer la dngan hakikat ini..hik6..chopp2!tpi aku sngt la hairan dngan fenomena ini..bknkah llaki dikurniakn 9 akal dan 1 nafsu manakala  prempuan pula hnya 1 akal ttpi 9 nfsu?itu la wktu kcik2 mak sruh blajar sngguh2 tp korang lak g hu ha hu ha sna sni..skrang aper dah jdi?dpt awek yg lbih pndai korang gak malu.sooo,,ksimpulan kcil nyer d cney,blajar la tul2..ntok kbaikkan korang jga,yer wahai kaum llaki?(gaya ckp ala2 mak kau larh)

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.
-aku sngat stju dngan statement di ats..sper yg stuju agi sla angkt ibu jri kaki korang tnggi2!aku pun pelik bila si gadis x suka, yg lelaki mula la tdo x lena,mndi x basah dok pkir plan nk pkat ati dia..tup tup bla da ada dpn mata,boleh plak dibiarkn cm2..knapa?knapa?dan knapa?apa motif buat tu semua..nak kata dpat piala x pula..aku kalau komen lbih2 ni,mau emo jgk larh..h0ho..even aku tdak pernah mngalami situasi brikut lagi,tpi aku mmhami mereka2 yang mnjadi mngsa tidak brotak jntung berhti prutsi lelaki ini...huh,sngguh ksihan..kpada si lelaki yg mmbaca entry ney,aku tau korang msih berhati prut lgi kn..lau x.takkan hntu kut yg nga bca ney?

6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya..
-alahai..klau bgini la gamaknya aku rsa la kn apa kta si gadis x prlu lah brsusah pyah mnceritakan msalah korang kpada si llaki..sbaliknya korang bgi trus msalah tu kt diorang..hamik ko!biar diorang jer yg hndle..bru diorang thu lngit tnggi ker rndah..(of,course la tnggi)..tp,prbuatan mmberi msalah ini hnyalah dilakukan oleh insan2 yg x mngenang jsa ibu dan ayh jer..yg kita2 ney xkan nk bg msalah kt orang plak kn?oleh yg demikian,ncik llaki skalian alam,ouke la tu klau si gadis nk mncritakan mslah diorang..thats mean diorang percaya korang..bknnye berniat nk mnyusahkn..ala,mcm aku gtau tdi la..prempuan ney mmg suka brceloteh..skali skala nk jgk berceloteh psal msalah dia plak..yer x?

7. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.
-jnji-brjanji ney kerja snang jer kn,cma nk tunaikan nye yg mnjadi masalah sbenar msyarakat dunia pada zman globalisasi ni..oleh yang demikian sebelum pnyakit ini smakin menular,apakah jalan penyelesaiannya?(mula la nk wat krangn spm ney)..statement ney aku xnk sbelahi mna2 pihak..sbb aku taw,dua2 bersalah..spa sruh brjanji?dah tu sapa jga suruh mngkir jnji?jgn kta aku yang sruh..!aku x pnh ajar korang buat bnda x bertauliah ney ouke!fullstop.

8. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar
untuk dijaga hati.
-eh2,dunia sudah terbalik ker ney?rsa mcm trbalik jer statement tuh kan..prempuan mnyakiti llaki dianggap kjam?oh,apakah?sronok cngt ker mnyakiti hati orang ney?korang ingt sronok mcm men lyang2 ker?sumpah,tdak sma skali..klau bleh,jaga la prsaan ur prtner elok2 kayh..

9. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua
ini tidak benar.

psstt:mmg sah korang rumit!oouupps!

9 Coretan Chumill:

CIK TOM

perempuan dan lelaki..2-2 sama rumit..hehe

p/s:sori br smpt bls knjgn sblm ni :)

miss tulip

hee..
sme2 rmit,sme2 tnggung lak la pdahnya kn..
its,ouke cik tom..:D

Mr. Swift

Heyy polo awak!
Nanti free bosan ke datang jenguk blog saya tau.

My Latest Entry - http://negative46.blogspot.com/2010/12/siape-nak-tukar-linkbanner.html

yUmIyUrI

uhuhuh. .
yumi sggh juga di blog nie ..
follooww u oke. .^^

KNS

hehe...pompuan lg rumit agaknye..
tp laki pon ape kurgnye
kesimpulnnye, dua2 rumit..hek2

miss tulip

mr.swift:ermm,ouke mekasih!
t sy jngok ekh^_^

miss tulip

Fxysche: hik4..btol2..sme2 rumit..adooi~

Unknown

same je gurls or boys....dua2 rumit....hihii....BTW, tengs for visit my blog...feel free to blogwalking here n follow u dear..nice blog....^___^

miss tulip

thanx nick zanaa:D

Post a Comment