CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

7 things about me...


assalamualaikum sumer!
ouke ari ney aq juz nk mmuatkan entry yg smple tp cngt bombastic..
muahhaa..klau korang nk tawu dmna bombastic yg aq mksudkn tuh,
sla bce dngan prasaan yg brkobar2 d dada ouke =)

7 things about me:

  • aku ney mmpunyai tabiat brok yg cngt sukar dkikis sjak dlu lg wlaupon tlah mncuba plbagai cra yg sngt tdk mmbantu iaitu prasaan malaz ntok mnukar pakaian stiap kli blik dri mna2 pown..byangkan lah,klau skli tuh aq kuar pkai bju krung,smpy ke petang la bju tuh mlekat kt bdan aq..haha..pas mndi,bru la ader prasaan nk tkar bju len..perggh..nanak klau aq pkai gaun cmner?
  • aku ta bley tdo tnpa kusyen d kaki..mmg dri dlu ag,asal tdo jer msty bntal2 kne pnuh kliling aq...yer la bntal plok jer da sploh..bntal kt kpala ag da tjuh blas..kt kaki,ag..haa,mne ckop ag toh..bruknya prangai kn?
  • seorang gadis yg sngat anti kepada penipu! sumpah,sper yg tpu aku pas ney mmg xkn nmpk lngit daa..kosong jer dunia korang..sbbnye aq nk lnyak korang,tros ke prut bumi..haa,ader brani?
  • aku tidak suka mnunggu dan tdak bleyh mnunggu..tp lau org len mnunggu aku,xper..tu,len crita..haha..stakat tnggu sesaat dua,xper ag..ney nk tnggu smpy 5 mnit lbey ney,aper cer?bikin gua pnas ney..!
  • suka brangan cngt3...kdang2 tuh aq pnh brangan nk tkluk dunia ney n prntah rkyat2 jelata mngikut cara aq..ala,cre yg lbey comel sket larh..bknnya dngn kganasan yg smakin mlnda2 de dunia kte neyh..ta shuke2! *ase cm nk wat planet bru la plak..nme planet tuh 'dunia tanpa sempadan'(perggh,x vogue lngsung)nnt ar aq bg nme len..
  • prnah mmikirkan bhawa sbnarnye lam radio 2,ader orang walhal sbenarnye mmg ader pown..haha..x2..tpi ney pmikiran aq d wktu kcik dahulu kala la..skrang x lgi..byangkn,skali tuh,aq pnh goncang2 radio yg ader kt umh 2,smbil swoh owg yg ader lam tu,kuar..sngguh indahnya zaman knk2 kn..*ttibe*
  • aku ske cngt wat kje saat2 akhir..oopps,bkn ske,tp tersuke!walaupun da bnyk kli ayah aq mmbebel,tp bak kte pepatah,masok hdung knan,kuar idong kri..eh,yker?antara xtvt yg prnah aq lakukan di saat akhir,cntohnye cm,wat omwork tngh2 mlm yakni shari sbelum skool brmula,mnonton cter kt tb,wktu tym2 dye da tlis "sarikata oleh....." n brtunang d saat akhir,,ouh,apakah?

MOOD:tiada siapa yang tahu

psstt:sbnarnya bnyk ag yg aku nk listkn d cney..tp nk wat cmner..aku da jnji 7 jer kn?
bombastic bukan?chill:D

0 Coretan Chumill:

Post a Comment