CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 23, 2010

calon spm 2011

hye sumer :D

Assalamualaikum..:D
hurmm..pic kt ats tuh, adlh bear aku yang kiut miut..posing sakan btol ye?ikut gaya sapa aku pun xtaw..da la montel jer aku tngok..ney msti sbb mkn bnyk cngt..yer la kn time2 cuti cmnie,mkin bnyak la msa yang dluangkn bersama sgala bgai fav food dia tuh..dah,ckop crita psal bdk kcik ney..skrang bkk crite sal aku plak..
______________________

tnggal 2 Januari ney maka brmula la zman pnjajahan aku smula di MRSM Transkrian..waduhh..ney la saat2 yg pling aku tdk mnat skali..dtmbah plak,next year aku bkal mngambil peperiksaan yg cngt pnting iaitu SPM..arrggh,btul ke ney?rse cm x prcaya lak yg aku da tngkatan 5 taon dpan..ney yg kmbang kmpis idung aku ney..da jdi senior rupanya..haha,rsenya cm bru smalam aku msok MRSM..bru smalam jgk aku amik pmr..tup2 da nk amik spm plak..nnti pjam clik pjam celik,da abiz skolah..wua3..lgi la aku x sngka..sma ada suka atau tidak,aku kne mlalui spm dlu..yea,i2 stu kemestian~


taraa..!ney dia calon spm 2011..dngan khusyuknya aku stdy..*blink2^_^

fyi,ikutkn aku amik 10 subjek tau tak..tak tau?nk gtau la ni..rlex2...subjek tmbhn yng aku amik tu adlah subjek akaun..bdak akaun la krenya aku ney..tp 2 dlu la..blajar satu sem aku drop..aku yg dropkan sndri ouke sbab kononnya la ssah kn..padahal bleh jer klao aku usaha btol2..nk djadikan crita,after aku drop subjek tu,mka lbih rmai la rkyat2 jelata yg trut srta mngikut jejak lngkah pnoh yakin aku ney..knapa diorang drop jgk,i2 aku x tau..not my fault!huhu..so,ksimpulan kcilnye d cney ,taon dpan aku amik 9 subjek jer la..ouke la 2 kn..ikut2 aku nk amik stu subjek jer,,haha,hamik kaw!:p


jdi...jdi..dngan sukacita+dukacita=sukaduka nya aku nk mklumkan bhwa pas ney aku da x bleh slalu update blog ksyangan aku ney dah..x bleh nk brsengkang mta dpan blog aku dah...sob2..dan tak bleh ag la aku nk berblog-walking ney..ney yang nk tacing lebey2 ney..nnt msti aku slalu rndukn blog ney..ncik blog,jgn rndu saya yer?;( tp xper la..dmi spm,apa pun aku snggup lakukan..hee,xder kne mngena lngsung..


aku nk brkarya pnjang2 pun dah ksuntukan masa ney..yer la,sjak akhir2 ney,bz la sket..omwork ag,sutdi ag n s0 on..k,nnti aku update ag larh..have work to do..
bui bui!

Mo0D;tergesa gesa:P














2 Coretan Chumill:

Mr. Swift

Senang je. Ikut la procedure yang dah bagi tuh. :)

miss tulip

haha..snang erk?
tngok la cmner nnt..
ngee~

Post a Comment