CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 21, 2010

kisah aku & dia


Assalamualaikum semua..shat x?arap2 shat wa lepat liat la kn..ouke2,pic d atas tuh hnya pmbuka selera ntok entry kli ney jer ouke..xder kne mngena dngan aper yg ingin dperkatakan ari ney..
-sekian-
_______________________________

back to the topic,smalam aku ader mcg ngan dye..n mcm besa la wktunya msti 11 mlm n ke ats kn..tp tuh bkn msalahnye..huhu..tngah dok syok2 mcg tuh kn, siap guling2 atas ktil ala2 cter hndustan,ttbe ader la stu babak conversati0n antara aku dan dia yg mmbuatkan aq trsentap kjap..nseb bek kjap jer..tros dngan srta mrta nyer aku gulingan aku trhenti..

nk tu aper yg trsentap cngt toh?bce ney..

dia: u tawu x,firasat i ney kn ttbe mngatakan cm ader sumtink larh ngan u..tp i mlaz la nk cye kn..sbb ney kn firasat i smata2..

I: ermm?firasat?prcaya?aper ney,x paham laa...

dia: yer la..firasat i la..pasal u..

I: ouke2,knape?aper yg u rse kt i?

dia: ermm..xder pa per la..lpekan jer la,mlas nk pkir..

(hamik kaw!men trik tli last2 xnk ckp plak..aduss2..xley jd ney..nk taw gak!kayh,kte smbung agi...)

I: ala,gtaw jer,xper..i pown nk twu gak..

dia: firasat i ader mngatakan ader orang try nakkan you..yg lgi satu,you ader ska owg len..btol ker?i harap firasat i ney salah la..

I: (tersentap kjap)...ermm,so,itu la frasat you..lgi?

dia: prasaan you kt i da brkurang..

I: (erk,trsentap ag skali!)ermm,lgi?

dia: xder dah..yg tu jer..

I:.............................................................

*mesej sterusnye tuh,x prlu tawu la kot..rhsia aku dan dia..kui2..
pnggunaan pnggilan jgk trpaksa dtukar dmi mnjaga hti plbagai pihak..perrghh
ekceli,ayat d atas tuh xder la sbjik2 mcm yg kmi mcg tuh..da diubah sket larh..
ala,aper kaw ksah?asalkn,phm da la kn..ngee~

_____________________________________________________

tudiaa..trdiam sbentar aku bce knyataan dye tuh..pastu,brlaku la plak babak peng'explain' nan oleh aku kt dye..yer la,nk kne ykinkn ati dye larh ney..ekceli,aku pown x sure btol ker tak frasat dye tuh..btol ker ader owg nakkan akuh?haha,ntah la..yg 2 x ksah la cngt..tp yg aq ksah cngt2 smpy tdo mlm x lena ney,ble dia kata  aku suka org laen..yes,aku mngaku mmg aku ader suka org lain..tp sbagai kwn jer la..x lbey sbgaimana aku suka kt dia..srius ckap..eh,tp btol ke?yup,mmg btol!mcmna la firasat dia bleh kata mcm tuh?aiyoo..

yg second tuh,prsaan aku kt dia da brkurang?stelah brhempas pulas mnerangkan prkara sbenar kt dye,akhirnya paham jgk..
ouke,skrang nk xplain kt korang lak..aku x pnh rse pown yg prasaan aku kt dye da brkurang..dia tu yg pkir bnyak sngt kot..huhu..tp at the same time aku sndri tkot klau2 aper yg dia ckap tuh,mmg trjadi kt aku..
erk?kes naya la tuh..tp xper,aku tahu sjaoh mne prasaan aku ney..

k dah2..aku mls nk pkir da..kang trlebih ngarut2 lak aku ney..tp kn,aku ader firasat trsendri gk..nk twu per?
aku ley twu la,klau sseorng tu,bhong ker tak..huhu..bez kn3?tp x smstinya semua btol..cma2 sstngh tu la..
so,plezz2 dun lie me ouke?

bui bui:D

1 Coretan Chumill:

NuR hIdayAh

hee..sper dia tu erk?

Post a Comment