CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 30, 2010

Melakukan persiapan dalam keadaan paksa rela..knapa aku harus hdapi semua ini?sngguh,aku blum bersedia...isk3

*akibat rse skit ati yg tramat!rse nk pnyek2 jer pp tuh..ouhh,tdak!!

Assalamualaikum..

prsaan aku wktu ney brcampur baur jer..twu tak knapa?sbbnya aku terpksa mlakukan ssuatu yg sngt aku tak suka..per prasaan korang ble dlm keadaan trpksa2 cmnie?msty ble wat pun dalam keadaan nk tak nak jer kan..cm tu la jgk dngan aku..arrggghh!

aku da tak snggup nk hdapi semua ney?ntah ble agaknya semua ney akan brakhir...tahun dpan?atau 2 tahun lagi?

peerrgghh!aku da x lrat nk berputar belit ney..meyh aku straigh to the point jer..
sbnrnye kn.....sbenarnya aku mls doh nk msok skool agi!nak2 pula kna stay asrama..hadoi,ney yg lmah smngt sket..

pcking brang pun ala2 kdar jer..
nk update blog pun,da x smngt jer..
erk?

4sure ble aku da blik asrama,aku da x bley on9 daa..
4 sure,ble da  x on9 aku x bley nk update blog date..
4 sure bla aku x update blog,mka blog aku akan brsawang dah..
4 sure bla blog aku brswang,hti aku akan brduka cita..
n 4 sure jgk,,aku tak bleh berblogwalking lgi dah..

ouh,apakah?

1 Coretan Chumill:

duanlang

rajin2 blaja ye..hehehe
http://wangwangsenbei.blogspot.com/

Post a Comment