CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 27, 2012

my rawwkkss,asyikin azid~

assalamualaikum.:)

entry nie dtujukan khas ntuk org yg mrindui kiteww..:D

dear cik ekin,
memandangkn entry ney special ntuk kau so aku pkir nk buat lar colurful bagai ney sket dengan harapan menggunung pas nie kau boleh lar promote blog aku plak kn..ahaxs!tak pun kau boleh tngok entry ney bnyak2 kali bila kau rndu aku nanti..yerla kita kn da ssh nk jumpa..sadiss sungguh~

dkesempatan yang ada nie,aku mnyusun jari memohon keampunan if selama kita kawan ney aku ada buat salah or silap kt kau k..yer la,aku nie kn mnusia biasa,x sempurna d mata masyarakat..isk3..tp xper aku tawu,kau da lama maafkn aku kn ekin?thanx ekin!(mnyampah tak ayt..haha)

gmbar kite lgi..suka tak?haha

kau nnti bila da smbung blajar jgn lupa aku eh..aku haramkn sama skali kau lupakn aku yaww..ney pksaan ouke bukannya pilihan..erk?
bila2 kau nk dtg kedah ker roger2 lar aku,boleh lar kita hang out skali..dulu kt kem smbang kencang jer nk kuar skali tupp tupp pas abiz kem diam mnyepi mcm tu jer..kn3..btw,make sure jgk pas nie kita x lost contact sbb aku xnak ilang kawan sbaik kau ney,teman ntuk aku brkongsi suka dan duka and tempat ntuk aku melepaskn geram..haha,agk kejam di situ..orite babe??

selain daripada itu ya cik ekin,diharapkan kau still smpan cincin pertunangan  persahabatan yang aku bagi tuh..ada lagi kn3?if dulu cincin tu kau slalu pakai kt tudung but now aku nak kau pkai d tempat yg spatotnya ea..haha,tak payah lar pkai kt tdung daa,buat malu kompeni jerrrrr....ahaxs!
(aku da lupa lar rupa cincin tu cmner,bnyk bnda cngt nk ingt kn(~_^)
:p

frenz forever ek..:)

ermm thanx jgk coz sudi kawan aku yg pling best kt sna..even kita bru kenal almost 3 month but kita snang jer rapat kn..mybe sbb kita nie kamcing kot..thanx sbb slalu bg aku dngar mp3 kau tiap2 malam,pnjamkn cmera nset kau stiap kli aku nk snap gmbr,teman aku pgy toilet malam2 wlaupun kau tgh brgayut wktu tu,pinjamkn aku bju kurung bila aku bosan nk pkai bju kurung aku...haha,thanx 4 everything larh snang kata~


asl smua gmbar aku msti sbelah kiri ek?

last but not least,aku sayang kau dunia akhirat..kau jgn larh sdih2 ek..pasal muzil tu,,ermm,small matter jer..kumbang bukan seekor,kalau kau nk aku rekemenkn pon boley..haha..bila2 kau prlukan aku just contact me..cari aku kt fesbuk,klau tak jumpa mcg jer aku..alaa,buat cm tak biasa lak kn...nk kna pesan2 bagai lak nie..ekin2..:D

best friend:the person you can't be mad at for over an hour because you have something important to tell them~

-syida n syikin-

last but not least,aku nk tujukan stu lagu khas ntuk kau..whenever kau rindu aku dngar larh lagu ney taw..

click here------> nur asyikin bt azid

tu jer kot ntuk wrkah kali nie..ala2,surat cinta da aku karang ayt ney kan..wakaka..aku sntiasa doakan yang terbaik ntuk kawan2 aku..all the best gurl!gambatte~

bui bui






.


0 Coretan Chumill:

Post a Comment