CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 21, 2012

SPM:unexpected result

assalamualaikum...

today i've got my unexpected result for my spm..
first impression aku bla dpt result cmtu,
omg!
*muka brlagak tenang

_________________________
first thing, pngetua announce listname yg dpt straight A...
n aku tawu,aku ta trgol0ng pon dlm golongan tu..hee,anyw aku da bernazar if aku dpt straight A,aku akn puasa slama sminggu..n finally im not in list..
btw,aku tumpang epy ntok diorang..congratez dude!
*wif cegu yg bnyk brbakti..luv u all!

pas abis jer pngetua announce 24 org tu,aku n da geng cpt2 g bratur nk dptkn result msing2 lak kt kaunter..
wktu tu aku sja pgy lmbt2,cuba mncari kkuatan mungkin...
wktu tu hnya tuhan yg tahu brtapa nrvous nyer aku..hormon  adrenaline mula mrembes dngn ljunya
n my heartbeat rate increases...(haha,taley blah:p)
n i got 
7A 2B+
speechless kowt aku tngok result cmtu..
then aku tros tnjuk kt my m0m..
she said,"its ouke larh.."
aku pon nk ckp per ag,hnya mmpu trsenyum.....
per yg aku rsa wktu tu,biarla rhsia.......
*rndu cegu farah cngt2..


pa per pon alhamdulillah,aku dpt kputusan yg lbih bgos than my trial..
aku redha dngn per yg aku dpat..thanx to all my teachers!
aku hargai cngt2 jasa cegu2 aku..tanpa diorang mungkin aku x dpt result mcm ney..
tak lupa jgk thanx to him,coz bnyk support aku...

"jgn pkir suma tu..tau x,ada kala kita tak tau hikmah d sbalik ssuatu..
kita sntiasa dpt yg trbaik dari Allah..
percaya la,dya lebih tahu apa yang terbaik ntuk kita.
sabar bnyak2 cari hkmahnya nnti.."

*terima kasih cegu!!haha

d ksempatan yg ada jgk,aku smpat jumpa junior2 yg aku rindui selama ney..ceiwahahh..
ekceli xda lar jumpa cngt pon,coz diorang ada klas..so,kmi juz bley mngintai dari langit jer la..hikh0k
yg ta bestnya da rmai bdk form 4 bru so aku ta knal cngt la..xkn nk brkenalan lak kot en..
haha,d laen hari mungkin...(~_^)


yg pastinya aku epi sbb akhirnya trubat jgk rndu aku..hurmm,dok kt sna mmbuatkan aku
tringat balik semua knangan pahit n manis kami..slalu ponteng prep,maen hujan rmai2 n yg ta leh blahnya slalu dok sorok2 lam bilik bila tanak kuar prep..laz2,kantoi gak..sriuz lwak kot..tp skrang aku da tobat..ta bwat da kja2 ta brfaedah cmtu..hik6...
(bagoz tak aku?)*riak2



last but not least,just smile and everything will be fine..

psstt:kmu,kte syg kmu ktat2 aw..<3
(mood:gewdixx sket jer)








0 Coretan Chumill:

Post a Comment