CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 22, 2012

dreams come true

assalamualaikum:)

macam tak percaya lak aku update dua entry dalam satu hari en..but,hati aku ney meronta2 jgk nk update skrang..memandangkan aku pon blum mengantuk so tak salah kot aku ikot kata hati yang suci nie.tak gitu?

ekceli tadi tengah2 dok bosan,aku mula lar xtvt "berblog-walking" 2..hbis suma blog aku stalk..then tba2 hati aku tertarik dengan satu blogger nie..yang membuatkan hati aku btul2 tersentuh bila baca entry2 dia..sweet sangat2,sumpah cakap...dia nie kja sbagai photographer kt sbuah syarikat nie..kira mmang photographer yang hbat jga la bgi aku..semua gambar2 yang dia snap,sumanya mmukau mata aku..ta brkelip kot tengok..

Nak djadikan cerita dia ada seoramg gf  yang chantek dan cun la...you know what, yang sweetnya,sometime tu bla si lelaki nie busy dengan kja but then suddenly tringat kt gf dya,dya akan buat stu entry  juz ntok gf dya siap ltak gmbr gf dia bsar2 ag..n gmbar2 tu suma hasil dari tangan dia sendri..yg buat aku jeles cngt,juz imagine brapa bnyk entry yg dia akan buat if dlam sminggu tu,da brapa kli dia tringtkn gf dia..

hee..ney cik gf tu..ncik bf yg snapkn..tomey2:)


da lar blogger femes kot,follower pon rmai tahap gaban,ermm dah tntu ar brapa rmai yg tngok btapa sweetnya laki tu..arrghh,tidak2 jelesnyer..aku suka style laki tu..tak trlalu over dlm mluahkan prsaan kt gf dia..simple,but aku bleh nmpak keikhlasan dari hati dia..aku yg hnya mmegang pngkat follower nie pon,brbulu mata tngok...(haha,padahal jelez)
untung la kan dpt bf photographer macam tu..
wif bdak kechik izyani..(2 nma mnja cik gf ney)

tp...tp..tpikn aku pon  sebenarnya da lama juga memasang impian..aku teringin sangat nk buat photoshoot dmna aku memegang belon2 brisi gas yg chumil2 tu..brlari dengan riang rianya brsama2 belon2 trsebut..kononnya mcm dunia aku yang punya..maybe ia nampak cm agak kbdak2an,but do i care?haha,ntah ar idea tu jer yang aku nmpak..mesti best kn..part yg pling best mybe bila da abis photoshoot suma tu,aku pon lpaskn belon2 trsebut ke udara..ceiiwaahh..trbaek larh!tapi suma tu hanya angan2 jer kot..

*wua,sukanya:)

comel kn3?lbih kurang cmnie la impian budak2 aku tu..

*klau lar tu aku..(bak kata sumone tu,tak slh brangan,bknnya 
kna bayar pon:P)

bagi aku pegang belon2 shape bulat macam ni pon da ckop..ta perlu la sampai nk pegang belon2 yg bntuk hati tu ker or sperti belon ultraman yg jual kt pasar malam tu  tak pon mcm belon  upin upin yg ada kt pesta ker...tanak2!bkan yg tu...shuhh3..biar bo0lat mcm yg selena gomez tnga pgang tu jer asalkn nmpak kiut..eeiii,suka2~

psst: asanya tu jer kot ntok kali nie..ekceli aku nk crita sal ncik bf n cik gf td tu,but ttba tringat lak impian aku nie..haha,mcm2..k la da nantok cngt2 ney..

chhoop:kite nk bf mcm dia tu jgk..ouups!haha

bui bui:)






0 Coretan Chumill:

Post a Comment