CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 4, 2012

hope everything will be fine

assalamualaikum:)

hye2 ncik blog ku sayang..:D sejak2 nk msok universiti neyh mood nk update blog pon da brkurang..knapa eh?haha,excited mngkin~~
tak lama lagi brsawang la blog aku yang trcinta nie,tmpat aku mluahkn suka duka idop..sobb3..msti lepas nie aku da busy dngn stdy n assignment bagai nie..bila da busy,msti xda masa nk jenguk ncik blog merangkap diari kedua aku n suda smstinya ada orang yg bkal mrinduinya..:)yea,mungkin larh..*i repeat,MUNGKIN~

ncik blog,jgn lupa tuan kmu ney nnti yer:(

sooooo,sbelum aku mlangkah ke universiti ouke jgk klau aku update puas2,nnti kt u xda ar rsa gian nk update en..haha,gian lar cngt..btw,asl aku buat mcm pas nie xda masa gler arh nk bersosial kt cnie..kononnya sibuk ngn stdy larh tu..haha,mnyampah:p

honestly,aku mmg excited kot nk smbung stdy..lama da tk pgang pen niey,mcm mna lar nnti..*tngok,buat trok lgi..:p wwuuuaaaaaaa,,bestnya nk jmpa kwn2 baru,blajar bnda bru and the most exciting aku akan survive sndri idup kt luar  and mcm per yg org lain ckp,dunia universiti nie cngt mncabar kot..aku harap aku tak trsilap langkah nnti..
ya allah,lindungilah aku:)

lepas nie,xda da nk posing2 cmnie..uhuk!

buttttttttt,di sblik kegembiraan aku tuh,trselit jgak asa pilu kt hati nie..ylarh,

"lepas ni boleh lgi ker aku nk tdo ikot time aku sndri..?"

"kawan2 kt u sma ker mcm kt mktb,nk layan prangai aku yg manja2 bagai nie?:p"

"ada masa lgi ker aku nk tulis diari if everytime aku sdih n xdak org untuk aku share prob?"

"masa ntuk aku skype?"

"and yang paling pnting siapa nk pkaikn shawl or tudung bila aku kt universiti nanti?selama nie pon adik aku yg pkaikan:( 

kalau stakat pkai tudung awning cmnie,aku pandai lar:(

pa per pon,aku tak boleh cpat down,kn ncik blog..sbbnya,

cik syida kn kuat:)

cik syida kn still bleh layan fon hari2:)

cik syida kn ada teddy bear,tmpat ntuk mnja2:)

cik syida kn ada allah:)

and cik syida kn ada dia,insan trsayang:)

no description :D

aku suka ayat2 nie..simple but nice:)
penuh dngan mksud yang tersirat..

"Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu,
sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan,
 senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan,
segala yang kau pandang dan dengar, simpan…jadikan pedoman"

" macam budak2!"-ada ker ptot adik aku ckp cmtuh..

ouke then.aku pasti rindu nak dngar mak aku membebel,ayah aku mnasihati anak dya yg dgil sorang nie,k.long aku berebut nk guna laptop ngn aku,k.ngah berkongsi angan2 nk kawen dya tuh,aizat dngan dunia dya sndri,dayah yg suka ikot anything yg aku buat, n aiman yg mmg trkenal dngn sikap suka cari pasal dya tuh..haha,aku konpem,msti aku akn rndu nnt..

and.
 apa pun yang jadi,

-HOPE EVERYTHING WILL BE FINE-
sayang ncik blog cngt2 <3

bui bui:)







0 Coretan Chumill:

Post a Comment