CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 1, 2012

Happy November

assalamualaikum :)

Hye ! Happy November uolls !

doctor-to-be ,insyallah.

Since today is the first november and im in a good mood , so let's updating blog with full of heart ! 
*HAHA , semangat jer lebih padahal bangun lambat jugak*

Okay nevermind.
 Sana sini orang dok sibuk buat november wishes lah , tak paham aku. perlu ker sebenarnya ? Selalunya orang kalau nak buat azam bila nak tahun baru jer kan. iye tak ? but its okay , tu bukan masalahnya sekarang sebab aku pun ada jugak november wishes.
 uolls ada ? *kening terangkat2

First ,
Aku sangat berharap result yang aku bakal dapat on 9 november nanti tidak mengecewakan aku.Paling kurang pun cukup la kalau dapat 3.5 dan ke atas.Tu pun aku dah cukup bersyukur.TAPI if sebaliknya , aku mohon agar ditabahkan hati dan dikuatkan jiwa untuk terima yang seadanya.

Second , 
Cuti yang masih bersisa sebulan nie aku tak nak habis kan masa dengan perkara yang tak berfaedah jer , tapi  apakan daya rasanya memang aku tak boleh nak buat apa2 la kot since mak ngan ayah pun kerja..Nak pergi jalan jalan pun tak ada orang yang sudi nak temankan.? Hey guys , apa guna aku ada lesen kereta tapi tak boleh bawak kereta , so lets enjoy bebeh ! Eh, over pulak aku nie..Hmm hakikatnya memang aku bosan tahap dewa 19 dah nie.Sumpah tak tipu . Aku rasa kalau ada orang sudi bawak aku pergi jalan jalan satu taman pun mesti aku dah gumbira 7 hari 7 malam dah.Kesian pulak kat aku nie lagak insan yang diabaikan dan kematian suami pulak.Ouh!

Third , 
Aku mendoakan semua calon SPM seluruh malaysia semoga dipermudahkan urusan untuk menjawab peperiksaan yang bakal tiba dengan BAIK disamping dapat menggunakan peluang yang ada ini dengan SEBAIKNYA untuk membuktikan kepada semua bahawa kalian mampu melakukan yang TERBAIK.

*Ala ala retis yang berdidikasi gitu gaya aku memberi nasihat.

 To my adik yang jugak akan menduduki  SPM tahun nie , rajin rajinkan lah diri anda untuk meyelak buku pelajaran di saat saat akhir nie.Kurangkan tidur , banyakkan study ! :D

Tak lupa jugak to my sygss, do your best in SPM.Jangan malas malas okay ! Kita ada banyak impian impian indah , ingat tu .Mudah mudahan semuanya akan tercapai.Insyallah :)

Forth,
 Aku harap semua yang bakal berlaku sepanjang bulan november ini semuanya indah indah belaka sahaja. Semoga bulan ini lebih baik dari sebelumnya dan memberi seribu satu makna buat aku.



Sincerely, 
Nur Rasyidah binti Mohamad Arif
18.Puncak Alam.


0 Coretan Chumill:

Post a Comment