CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 6, 2011

keriangan berganda~


hey all~ari ney aq sdikit kebosanan..so bg mngisi msa yg ada ney,mka trhasil la krya aq yg ntah pa per ney..haha..agpon asa cm lma da aq x ltk pic sndri en..2 ar,skali skala kna gak ar poy0 sndri en..(bak kta aq lar)

ouke2,let me introduce u all..
ney suma pic tyme aq hangout ngan Cik Nur Izati g cs aritu..wua3,mmg gmpak hbiz ar..ktaorg karaoke smpy trkeluar sgala nenek n anak tkak ney..pnya ar dsyat en..ada la dlm sploh lgu kmi sapu..hehe,mmg puas..yer ar,bkn sng en nk karaoke ngn kngkwn,once da dpt 2 yg jd cmnie..sumpah bez!try ar wat..


hee~lapar arh..mkn jap..

twu x ktaorg mkn per?nsi ayam beb..ekceli xder ar bez cngt pon,tp da lpar en,suma nmpak cdap jer..hihi..cm x knal aq..waktu ney zati nga cbuk mlayan nset dya..so aq per ag..snap2! ar dlu en..first tyme kot mkn kt cney..haish,ntah pa per..arap jer slalu g cs..


haa..ada sumtink jd msa aq ngan zati tnggu kat cney..lwak pon ada gak..tp per yg trjadi ney lbey bnyak benefit kt zati ar brbnding aq..cba tka per yg jd?hee,biarlah rhsia~so far,ney tyme da nk blik pon..around 6 pm kot..

ntok prtama klinya aq tngok wyang smpy trtdo..nmpak cngt ar cter tu mmbosankan en..kmi tngok cter toyol nakal ...sumpah,bosan gler..nyesal tngok!bktinya,smpai aq pon bley trtdo..haish,cter ntah pa per ar..tp k gak ar,aq trtdo juz tyme cter 2 da nk abiz jer..hehe..btw,per yg aq ta puas ati cngt neyh,bley plak zati glak gla2 kt aq..hampeh..!ncib bek owg len xnmpak aq trtdo..mlu deh~


hurmm..aku kuar njoy2 ney ekceli atas dua sbb..first,sbb aq nk ilangkan kksutan jiwa yg aku alami..second,sbb aku mmg nk kuar ngan zati..yg sebab first 2,spatotnya x ptot djadikan alasan ntok aku..tp ntah ar..ianya btol2 mnganggu prasaan aku..cngt2..aq dah cba nk buang jaoh2 prasaan 2,but i cant..n honestly, i hate that so much!
aku xnak ada prsaan cmnie..sungguh mnyakitkan!so ntok mnghilangkannya,aq da wat kja gla ngn zati,,hurrm,,nk kta gila tu x ar cngt,tp lbey kpada kja yang aku buat smata2 ntok mnghilangkan kksutan yg aku alami..yea,i2 ayt yg lbey ssuai~


lam toilet..ntah pa per~




pnat brjalan..rhat2 jap

.........................














1 Coretan Chumill:

FANTASTIC PIECES

hai.

tumpang iklan ya.

blouse, cardigan, dress bawah rm50 including postage. happy shopping!!

tq.

Post a Comment